Sunday, September 30, 2012

dulu dan sekarang

9 februari 2012 adelah saat aku bersama dengan ammar... mase ni jgn ckp la...bhgia tu hanya allah je yang tahu... mase tu ade knflik dengan 3 orang aku ammar dan firdaus.... mase tu tetibe firdaus datang dekat aku,,, jadi aku tersekat..amar cakap pilh la ....hati aku mase tu memg sayang firdaus tapi sebaliknye hati aku betul betul tarik dengan amar....smpai laaah sekarang..... diawl percintaan kami...aku sangat beruntung dimili oleh amar...dunia ni aku lah yang punya....die layan aku mcm BIDADARI...baik sangat...seperti aku lah yg paling bhgia... care penjagaan die terhadap aku sangat la bagus.emm dulu amar sngup datang dekat ak.now mungkin ekonmi kami tak stabil jarang jumpe..kalu dulu sellu skype 3g mms gambar tapi ksrg xde da smua tu.hermmm..the moment paling sweet mase aku tngh tdr 2 3 4 msj la die antar...ayat nye..(korek hidung ...contne muka ) aku rindu smua tu ..then amar pernah mintak no aku...berkali aku menolaknye...aku tolak buknye ap..sbb nak cntac ape smua...xde kaitan dengan sape3...(sory bie ) tapi no celcom aku pthkan depan die..at least die puas hati tapi no aku skrg die la yg pkai...n aku tak pasti die ade no lain ke x ?bnyak la kngan dlu...tapi bukan ade pd sekrg.......tapi mase tu aku melebihkan kawan2 aku dan die terabai dalam mase yg same...aku mmg perlukan keduanye kawan dan amar...mungkin amar bnyak makan hati dengan aku...(sorry bie now bende tu terjdi kat sayng kan )mungkin ade sebab kenapa ade perubhan...aku ikut je ap amar nak...tak bg aku berkawan dengan lelaki...tak bgi aku berkawab dgn ade kaitan dengan firdaus...anything lah...hermmm...facebook aku die yg pegang pwd..so dah lame aku tak bukak sbb pwd p0n ak tak tahu...now ak main twiter je lah...tu p0n tak best...aku bnyak tolak tawarn keje sebab amar tak bagi aku kerje jauh expecially dekat shah alam....hermmm...am i stupid ? if mak abah tahu mesti dorang kecewa sifat aku...mak abah...adik mintak maaf :( tak pernah aku berhenti brdoa untuk kebhigan keluarga n aku...aku hrap allah mendgar :( sekarang ni amar dah lain...aku sendri tak pasti kenpa...aku masih tercri cri...adekah perasaan aku ni bohong atau tidak...entah la...payah nak cakap..gaduh tu mmg dikatakan hari hari la...kalu xgduh tu 2 hari je pling kuat...ya allah......ape makne semua ni... amar dah pandai maki aku...dlu die tak kan kua perkatan kesat pada aku....tapi skrg...adekah amar berubah sebab orang ketiga :) aku tak pasti lah...tapi amr selalu marah aku dengan cre ak yg suke berfikran mcm ni....aku hrap ade kebenaran smua ni..jika de semua tu biarla aku mnglah dan aku pergi dri smua ni...jnj amar bhgia dgn hdp die...aku redo dengan semua ni...kalu bukan orang ketiga sekalipun biarla keadaan ni kembali terjlin seperti biasa...ya Allah lembutkan la hati die :( tapi jika semua ni tak betul aku mnghrapkan bhgan ak dngan amar berakhir dengan ikatan yang sah... aku tak tahu nak tulis ape lagi...bengkak da mata aku ni....hati kecilku berdetik jdoh ak dengan mar tak panjng...aku berdoa semua ni akn menjdi lebey baik...aku tak bak hubgn ni berakhir...... ya allah...selamatkan la hubgnku ni..... aku terlalu rindu saat dlu....rindu sangat,,,kalu aku nak bhgia aku akan ingt kngan tu...aku harap amar yg dulu datang balik pada aku....please ya allah :)

No comments:

Post a Comment