Sunday, August 1, 2010

ceritaku tentang ABAH






dari aku kecik smpai ke bsar..mak dan abah tidak putus2 mbesarkan ku ...
tahan dgn kdglan aku..kerenah aku..mcm2 lagi...
berkerja siang mlm mncri rzeki untu aku dan adik berdik ak..
umm..aku bersyukur mmpunyai abah yg sngt penyayang..sgup buat ape sje..
aku pernk kcwakan abah sbb kgagaln aku
tpi slpas itu aku bgkit dgn cuba lagi untuk kmblikan kgmbraan itu...
abh sngt kuat untk hd0p..sbb abh bnyak dgaan..aku tahu abh bnyak sngt bnda nk buat..untuk aku..mak..nenek(mak abah)mcm2 lagi..tpi abh tak pena tunjuk mslh itu dpn kami,..die smpan smua dalm hati..ya ALLAH..kau kuatkan ayhku untuk smua ni..kau jgn amek die dri aku..briknlah kshatn yg shat kpd ayhku ya ALLAH..
ABH kaulah segalnye dlam hdupku...RAMLI BIN MOHAMED

No comments:

Post a Comment